ATT STÄDA ÄR INTE MIN MELODI. UNDANTAGET BLIR DAGEN INNAN TENTA. DÅ STÄDHANDSKAR ÅKER PÅ OCH DAMMSUGAR'N BLIR MIN BÄSTA VÄN.

Konstigt men sant! Man gör vad som helst för att slippa plugga - men jag har faktiskt hunnit med det också. Att plugga alltså. Dagarna har rullat på och jag har haft grymt mycket skola och fotboll på schemat. Nu ska jag invänta att golvet går från blött till tortt sen ska jag ta mina jyckar och stoppa in dem i pappas bil (som jag har fått låna) för att åka till Årsunda och gå i skogen lite. Så B.M & W får springa av sig och står ut med sin tråkiga matte som lär sitta med nosen nedtryckt i ett häfte med Fysik denna torsdagskväll. Efter skogen väntas ett besök på Rusta och sen åker vi hem. För att jag ska kunna plugga röven av mig. Gött.


Kommentarer
Postat av: My

Så det är här man hittar dig ;)

2012-05-10 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0