DAGARNA GÅR OCH HÄR GÅR JAG I MIN VARDAG. MED LEENDE OCH FUNDERINGAR. NYTTA OCH SKOJ.

Jo men dethär med att blogga är ju roligt, men min dator och många andra roligare saker gör att man inte riktigt tar sig den tiden. Jag är nog inne i en såndär period igen, när jag vägrar nöja mig med hur allt är just nu. Jag gnabbas och gnäller, utan att nöja mig. Utan att ta vara på nuet. Idiotiskt, jo jag vet. Drömmer och önskar. Är mest konstig och flummig. Samtidigt njuter jag ju av sommaren, det vore ännu mer idiotiskt om man inte njöt av dem. Gröna träd och blomsterfulla rabbatter. Och äntligen får jag sitta på min brygga i Åkra och titta ut över Ottnaren. Det är kärlek det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0