JAG FÖRSVANN SOM EN VIND. MEN NU ÄR JAG TILLBAKA SOM EN VIRVELVIND!

Jajamensan Mysan och ni andra få som har hittat hit. Nu byter jag .. igen! Jag tyckte nog att min andra blogg blev för dyster och inriktad på besvär och sorg mest. Nu skriver jag om mer glädje och mycket mer hundar. Nog för att det inte endast är glädje utan lite sorg också. Men så är det ju med allt i livet. Helt enkelt.

Dagarna som gått har varit rätt diskreta, regniga och tråkiga. Jag har spelat en del fotboll, kollat på en del fotboll men skolan har nog tagit upp den största tiden. I helgen fick vi ett riktigt fint besked! Rut - Guldåkras Karolina Kurkova är fri!! Vilket betyder att hennes höfter kom ut med ett B. Hennes armbågar var u.a = utan anmärkningar. Vilket gör oss väldigt glada och om allt går som vi vill blir det nog valpar till nästa sommar. Rut är en otroligt fin hund och jag tror verkligen att hon kan få väldigt stabila, fina och kärleksfulla valpar. I can't wait! Denna sommar blir det ju inga valpar då Bellas parning inte blev som vi väntat - men så är det i hundvärlden, det blir sällan som man väntat. Livet på en pinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0