REGN OCH SNOR. OSKÖNT. OBRA. IDAG BLEV ENDÅ EN RÄTT SÅ BRA DA'

Jo men visst, efter att varit den stolta fotbollsfrun jag faktiskt är så får jag nu lida. Regnet öste ner över oss som samlats för att se Gästrike-Hammarbys tredje match för året. Men en vinst fick vi se, mycket bra gjort av G-H.gubbarna! Tredje raka, det ser bra ut det här lär man ju tillägga. Nu ska jag knapra tabletter och försöka må bättre. Imorgon väntas jobb på Göranssonska, för att samla ihop pengar till fotbollssektionen inom Årsunda IF. Lite väl kan jag tycka att timmarna 16.00-02.30 kan vara, men vad gör man inte en LÖRDAGSKVÄLL för sitt lag. med snor, tandvärk och ett bankande huvud säger jag och mina sambos nu godkväll. En promenad med jyckarna sen kryper jag under täcket - och stannar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0