UTSTÄLLNINGSTRÄNING OCH NATURBIOLOGI. VINDAR SOM LYFTER ÖRON OCH FÅ DAGAR KVAR INNAN SOMMAREN TAR FART

Jo men visst. Måndag och skola. Rätt pigg for jag upp ur min sköna säng och tog en längre promenad med mina fyrbenta. Efter en helg med en sjuk matte tycker Mårten att livet är rätt tråkigt. Därav är hans bus-nivå på topp! Men nu har vi varit på utställningsträning på kvällen och Mårten ligger nu som däckad på golvet. Skönt med trötta hundar på kvällen. Då vet man att dom har fått tillräckligt med aktiviteter för dagen. Imorgon väntar exkusion vid Billudden (?) tror jag. Börjar bli riktigt trött på skolan nu, och alla väldigt opedagogiska lektioner.. Men men, soon to be over för denna termin. Längtar då verkligen inte efter nästa! Phu. Matte. Nu ska jag hoppa in i duschen och invänta min älskade Adam. Och förbereda mig mentalt för att lyssna på en gubbe om bergarter en hel dag imorgon.. Må kraften vara med mig (man kan utan att någonsin sett StarWars citera filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0